Fotografia Rodzinna Łódź

Ile kosztują zdjęcia rodzinne?

W przypadku zdjęć rodzinnych nie mamy pakietów jak przy fotografii ślubnej. Koszt mieści się w przedziale 300-500zł, w zależności od ilości zdjęć, które musimy poddać retuszowi. Koszt ustalamy indywidualnie w zależności od Waszych potrzeb… i budżetu 🙂

Jak długo trwa sesja zdjęciowa?

Długo! 🙂 Nie oszczędzamy na czasie, zależy nam na jak najlepszych wynikach i nie lubimy odstawiać fuszerki. Zarezerwujcie sobie 2-3 godziny. W tym czasie udamy się na wspólny spacer, z postojami na zdjęcia. Zdjęcia robimy zazwyczaj na kilka godzin przed zachodem słońca (wtedy mamy najładniejsze światło). Latem to okolice godziny 16:30-19:30, o innych porach roku wcześniej.

Na czym polega retusz?

W przeciwieństwie do wielu innych fotografów, którzy często ograniczają się do nałożenia presetu kolorystycznego, my na zdjęciach z rodzinnej sesji zdjęciowej  wykonujemy pełny profesjonalny retusz skóry. Dzięki temu nie musisz się martwić o to czy Twoja cera będzie dobrze wyglądała.

Nie umiemy pozować!

Nie szkodzi! 🙂 Od tego jesteśmy my! Zadbamy o odpowiednie światło, kadr, oraz ustawienie Was. Staramy się, żeby zdjęcia były naturalne, ale jednocześnie poprawnie zakomponowane. Nie lubimy sztywnych zdjęć studyjnych, zresztą… zobaczcie nasze prace i przekonajcie się sami!

W Photofield zajmujemy się artystyczną fotografią rodzinną w okolicy miasta Łódź i całego województwa łódzkiego. Jeżeli jednak podobają Ci się nasze zdjęcia mimo, że nie jesteś z naszej okolicy – nie ma problemu, skontaktuj się z nami i spróbujemy odwiedzić Wam mimo to 🙂

Serdecznie zapraszamy na wspólne sesje rodzinne! Takie zdjęcia to idealna pamiątka na lata, szczególnie, jeśli chcesz zachować ulotne chwile dzieciństwa Waszych dzieci nie tylko w pamięci. Nasze fotografie idealnie uzupełnią Waszą rodzinną kronikę lub ozdobią ściany mieszkania czy biurko w pracy.

Rodzinna sesja zdjęciowa zazwyczaj odbywa się w plenerze o dowolnej porze roku. Pięknie wyglądają zarówno letnie zdjęcia w pełnym, gorącym słońcu, przepełnione kolorami jesienne wieczory jak i zimowa biel.
Jak wygląda taka sesja? Zabieramy Was na 2-3-godzinny spacer, zazwyczaj popołudniu, ponieważ wtedy światło, tak ważne w fotografii, wygląda najpiękniej. W trakcie luźnego spaceru co jakiś czas przystajemy w wybranych miejscach, aby zrobić kilka zdjęć.
Kilkuletnie pociechy często uwielbiają być fotografowane, co owocuje niezwykłymi zdjęciami, które zostaną z Wami na całe życie.

Nie lubimy sztywnych zdjęć robionych w studio, dlatego praca w plenerze jest dla nas bardzo istotna. Wspólnie z Wami wybierzemy miejsce dla Was ważne, lub takie które się Wam podoba. Mamy też swoje “pewniaki”, więc jeżeli nie macie swoich pomysłów z pewnością będziemy wiedzieć gdzie Was zabrać. Nie spieszymy się, poświęcamy na te zdjęcia naprawdę sporo czasu, w końcu to wasza pamiątka na całe życie. Żeby osiągnąć zamierzony efekt zabieramy ze sobą różne obiektywy, oraz dodatkowe oświetlenie. Dzięki temu mamy pewność, że Wasze zdjęcia rodzinne będą dokładnie takie jak chcecie 🙂

Nasze zdjęcia rodzinne mają swój specyficzny klimat i charakter, wyróżniający nas na tle innych fotografów. Głównie dzięki temu, że wywodzimy się z fotografii portretowej. Zamiast rozpoczynać przygodę z fotografią na weselach, wcześniej zdobyliśmy doświadczenie robiąc sesje portretowe, co nauczyło nas odmiennego spojrzenia na kadr. Teraz naszą wiedzę i umiejętności przekładamy na pracę z rodzinami, młodą parą czy modelką. Proponujemy Ci profesjonalne fotografie, które na zawsze zatrzymają Twoje najcenniejsze wspomnienia. W przeciwieństwie do innych nie ukrywamy naszych cen, staramy się być konkurencyjni, a nasze zdjęcia wykonywać tak, abyście byli nimi zachwyceni i polecali nas słowami dobry fotograf rodzinny!

Zapraszamy serdeczniePhotofield – Fotografia Rodzinna Łódź

Nasz blog

Zobacz gdzie byliśmy z aparatem i co fotografowaliśmy – zapraszamy do naszego bloga

Suknie Ślubne, Targi Ślubne 2019, Najpiękniejsze suknie ślubne, kolekcja 2019
Blog

Targi Ślubne – kolekcja suknie ślubne 2019

Mieliśmy przyjemność odwiedzić dzisiaj Targi Ślubne Łódź - Hala EXPO. Przygotowaliśmy dla Was małą relację…
Sesja Ślubna Sulejów - fotograf ślubny
Blog

Marta & Czarek – sesja ślubna

Tym razem przychodzimy do Was z sesją ślubną pary, którą z pewnością już kojarzycie. Po…
Light Move Festival Łódź 2018
Blog

Light Move Festival 2018

W tym roku, po raz kolejny odwiedziliśmy z aparatem Light Move Festival! 8. edycja Festiwalu…
fotografia ślubna łódź polecany
Blog
Ślub i wesele: Dagny & Maciek
Blog
Sesja zdjęciowa dla Future Gym
fotograf dziecięcy sesja łódź piotrków
Blog
Sesja rodzinna: Agnieszka & Jarek z dziećmi
fotograf łódź sesja zaręczynowa profesjonalny
Blog
Sesja zaręczynowa: Dagny & Maciek
Blog
XXI Inscenizacja Bitwy pod Grunwaldem okiem fotografa – 2018
sesja zaręczynowa Marta i Czarek
Blog
Sesja zaręczynowa: Marta & Czarek
Masz pytania?

Przejdź do kontaktu

Chcesz zobaczyć więcej?

Przejdź do portfolio