Gdyby przycisk pozostawał nieaktywny dłużej niż 36 godzin po przelewie, poprosimy o kontakt telefoniczny – 508 239 345.
Jak pobrać zdjęcia? Wszystkim zarządza nas system. Pierwszym krokiem jest wykonanie płatności przelewem na nasze konto podane poniżej. Ważne w tym przypadku jest podanie w tytule przelewu kodu podanego poniżej. To właśnie po tym kodzie nasz system sprawdza, czy środki zostały zaksięgowane.
Nasz system dokonuje sprawdzenia konta raz dziennie, jeżeli nie znajdzie odpowiedniego kodu w tytułach przelewów, to sprawdzi ponownie następnego dnia. Należy oczywiście pamiętać, że w zależności od banku większość przelewów nie dochodzi w weekendy.
Kiedy środki się zaksięgują, a system odnajdzie odpowiedni tytuł przelewu to przycisk automatycznie zmieni się z „Oczekiwanie na wpłatę” na „Pobierz zdjęcia„.
Co w przypadku, kiedy podano zły tytuł przelewu? Wystarczy do nas zadzwonić, a zmienimy status ręcznie 🙂
Również w przypadkach kiedy mimo podania prawidłowego tytułu przelewu przycisk po upływie 36. godzin od wykonania przelewu pozostaje nieaktywny, to poprosimy o kontakt telefoniczny, żebyśmy poprawili to w systemie ręcznie.
Twój kod przelewu:
kps1205
Użyj go jako tytułu przelewu.
Prosimy o wpłatę na konto:
05 1090 2705 0000 0001 0525 1357
Andrzej Łucki
Zdjęcia pozostają do pobrania z naszego serwera przez okres około dwóch tygodni od momentu zaksięgowania środków.
Tutaj możesz pobrać swoje zdjęcia 🙂
Gdyby przycisk pozostawał nieaktywny dłużej niż 36 godzin po przelewie, poprosimy o kontakt telefoniczny – 508 239 345.